RODALIES, CERCANIES O COM PREFEREIXIN ANOMENAR-HO(RENFE)
Trobo molt interessant la alternativa a les incidències de Rodalies, que un grup d’usuaris a creat en format Web des del Twiter (segons el diari la Vanguardia). Tenen raó, tots ens pensàvem que un cop traspassats els serveis de la xarxa de Rodalies RENFE a la Generalitat milloraria, pot ser, . . . si no es tractes del TRIPARTIT la situació esdevindria molt diferent. Però, que hem d’esperar d’un govern el qual contínuament fa pífies en qualsevol àmbit i després no em vol saber res?.
Jo, tinc una pregunta per fer: si no recordo malament fa uns dos mesos aproximadament el Conseller de Política Territorial i Obres Públiques (Senyor Nadal), va fer públic en mitjans televisius la següent afirmació:
“EM COMPROMETO A PUJAR A TOTS ELS TRENS DE RODALIES I COMPROVAR-NE ELS LAVABOS UN PER UN”.
Aquesta és la meva pregunta: Senyor Nadal, ho ha fet?, perquè soc usuària habitual d’una línia en concret de la xarxa Rodalies RENFE i perdoni que li digui, però, els lavabos segueixen impossibles en quan a la seva utilitat.
Un cop més ens han demostrat la manca de compromís vers la població catalana, els lavabos de RENFE segueixen igual de bruts, ah, i no solament això, vaig preguntar a molts interventors i interventores del Server rodalies, i quina casualitat no n’hi ha hagut cap testimoni, ni tan sols d’haver-lo vist per les andanes.
Em sembla a mi, que ja ens han pres prou el pel. Ara ens toca a nosaltres.
Jo, tinc una pregunta per fer: si no recordo malament fa uns dos mesos aproximadament el Conseller de Política Territorial i Obres Públiques (Senyor Nadal), va fer públic en mitjans televisius la següent afirmació:
“EM COMPROMETO A PUJAR A TOTS ELS TRENS DE RODALIES I COMPROVAR-NE ELS LAVABOS UN PER UN”.
Aquesta és la meva pregunta: Senyor Nadal, ho ha fet?, perquè soc usuària habitual d’una línia en concret de la xarxa Rodalies RENFE i perdoni que li digui, però, els lavabos segueixen impossibles en quan a la seva utilitat.
Un cop més ens han demostrat la manca de compromís vers la població catalana, els lavabos de RENFE segueixen igual de bruts, ah, i no solament això, vaig preguntar a molts interventors i interventores del Server rodalies, i quina casualitat no n’hi ha hagut cap testimoni, ni tan sols d’haver-lo vist per les andanes.
Em sembla a mi, que ja ens han pres prou el pel. Ara ens toca a nosaltres.
Molt bona idea la web de les incidències de rodalies a Twiter, però, potser s’hauria d’ampliar incloent-hi, qui sap?, alguna “coseta més forta que els faci trontollar”.
Es podria fer un apartat a on els usuaris informessin de si el Conseller Nadal ha pujat al tren per anar a comprovar si el lavabo està net...
ResponEliminaUna altra gran cagada de "Rodalies de Catalunya", és que s'han passat literalment pel forro el fet que entre totes les línies de Rodalies operades per Renfe, n'hi han dues que que són de FGC, i que a més a més, consten com a tals segons l'Autoritat del Transport Metropolità: són les línies R5 (Barcelona Plaça Espanya - Manresa) i R6 (Barcelona Plaça Espanya - Igualada). Com que aquestes dues línies no són de Renfe, no apareixen a la web de Rodalies de Catalunya perquè (paraules textuals de quan em van respondre a una reclamació que vaig presentar per aquest motiu) "són d'una altra companyia i ja tenen la seva web". És curiós que diguin això perquè si d'operadores ferroviaries va la cosa, els horaris de les línies operades per Renfe, també apareixen a la respectiva web.
Resulta contradictori quan Rodalies de Catalunya no és una operadora ferroviaria sinó un servei que té adscrites actualment 7 línies (5 de Renfe/Adif i dues de FGC), i demanar que facin el favor d'incloure amb totes les de la llei a les dues línies R5 i R6 és tant com demanar que en el mapa del Metro de Barcelona s'hi incloguin les respectives línies de FGC que fan servei de Metro, juntament amb les de TMB, en aquest cas, les línies L6 (Plaça Catalunya - Av Tibidabo), L7 (Plaça Catalunya - Reina Elisenda) i L8 (Plaça Espanya - Molí Nou).
Paradoxalment, ja fa molts anys que les línies d'FGC que realitzen servei de Metro es troben integrades en el mateix mapa conjuntament amb les línies de TMB, i seguint també una enumeració pròpia del Metro (després de la L8 de FGC, hi han les L9, L10 i L11).